onsdag 19 januari 2011

Ljusblå morgon




Slänger in lite bilder från morgonstunden. Det är verkligen en vacker vinter i år och det känns som att det blir lång också. Idag vaknar vi lite piggare och fräschare. Verkar som att magsjukan har lämnat huset nu. Egentligen skulle jag ju ha åkt till barnmorskan för första gången (efter inskrivningen) idag och kolla upp allt, men hon ringde och var också sjuk så jag fick lov att skjuta på det besöket. Blir förmodligen någon gång under nästa vecka istället. På listan står lite bakande och pyssel. Kanske en tur efter hunden som fått lov att vila sig trots att han mått bra hela tiden.

3 kommentarer:

  1. Jo jätte hemskt är de :/ Tyvärr så skulle vi inte få ut något av en polisanmälan, vi har ju inga bevis egentligen. Vi tog bara för givet att det är han.. men han blir vräkt och de räcker för mig :)

    SvaraRadera
  2. Gud så vackert ni bor=)
    Vad synd att BM-besöket ställds in. Man längtar ju verkligen efter besöken dit!

    SvaraRadera
  3. Sara - Ja vi är rätt nöjda med utsikten här på kullen. Och ja, jag har verkligen längtat efter BM-besöket, har ju inte ens hört bebbens hjärtljud än. Dessutom är jag så otroligt nyfiken på alla saker de kollar och mätar.

    SvaraRadera