onsdag 12 januari 2011

Kudden som förhoppningsvis kan ge mig bättre sömn...

Har nu äntligen fått tummen ur och beställt en sån där FormFix gravid- och amningskudde. Jag tror att den kan hjälpa mig få en bekvämare sovställning just nu. Jag sover inte bra alls och det känns ju inte så kul då det är fyra månader kvar att vara gravid. Vanliga kuddar i all ära, men det blir nog bättre med en sån här tror jag.


Bild lånad här.

Skickade efter en i färgen aubergine och den ser ut såhär på bild. Bild lånad här.
Det speciella med just denna kudde är innehållet som skiljer sig från andra amningskuddar. Det är små, små luftkulor som är mjuka och gör att man lätt kan ändra kuddens form. Eftersom det går att böja ut så är det ett perfekt sovstöd till den gravida och när man inte längre använder den som amningskudde eller sittstöd till bebisen, så kan man köpa ett överdrag och låta barnen ha den som en vanlig sittpuff.


Mycket fiffig lösning för att kunna förlänga användningstiden. Bild lånad här.
Jag beställde min från Stellaris och jag håller tummarna för snabb leverans så jag får prova den så fort som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar