måndag 31 januari 2011

Jodå jag är kvar här...

Har bara tagit en riktig latdag. Somnade halvfyra i natt, hade så sjukt ont i fogarna. Trött som ett ök på morgonen. Kunde ändå häva min onda kropp upp ur sängen och ned i köket, för jag hade ju bokat klipptid klockan 10.00. Klippte mig och sen hem och såsa på i seg takt. Har verkligen inte gjort något alls förutom myst med Folke och läst lite. Och jo jag skred in på apoteket också när jag var in i byn, för att köpa nya järntabletter. Livsfarligt att gå ute nu då det är halt. Håller tummarna för att foglossningen bara hade ett sånt där dåligt dygn och imorgon är jag bättre.

4 kommentarer:

  1. Usch, jag har har också jätteont av fogarna nu. Fast bara i ena skinkan. Haltar som om jag brutit foten eller nåt :-/

    SvaraRadera
  2. Usch stackare:( hoppas att det snart är bättre!

    SvaraRadera
  3. Susanna - Så började det för mig också. På höger sida bara. Nu går jag mer som en pingvin och vaggar åt båda hållen. Börjar nästan fnissa åt mig själv när jag ska iväg. Folk torde ju undra vad det är för "fel" på mig. Jag tröstar mig med att det"bara är 3½ månad kvar nu och jag har mycket småpyssel att sysselsätta mig med så tiden går ganska snabbt ändå. =)

    SvaraRadera
  4. Sara - Tack för omtanken. Kram!

    SvaraRadera