fredag 8 april 2011

Naturvaggan är här




Fick en avi i förrgår om att Naturvaggan jag beställde hade kommit. Så igår åkte jag och Folke och hämtade den. Blev först lite besviken då det var en stor reva i paketet, men det visade sig vara helt okej. Hängde upp den lite provisoriskt bara för att se hur den såg ut och jo, ja, den är jättefin! Den var också mycket större än vad jag trodde att den skulle vara. Ska köpa en fast krok och skruva i taket i sovrummet och bädda den där. Då slipper vi ha spjälsängen i början och spar lite plats då man vill ha Smulan nära i början för nattamning.

Är ni intresserade så kolla in Living in a box hemsida. Där kan man hitta vaggan på rea nu och en massa annat fint.

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅ va mysigt fin vaggan är, där kommer "liten" att sova gott!

    SvaraRadera
  2. En sådan skulle man haft när man var liten! Den var mycket fin!/kusinen i H-stad

    SvaraRadera
  3. Grannen - Ja vi får hoppas det! Vore skönt om den funkar bra så vi kan spara lite plats.

    SvaraRadera
  4. Kusin - Ja, eller en stor att sova i nu! =O)

    SvaraRadera
  5. Stephanie - Ja visst är det! Jag hoppas verkligen att den kommer att funka til bebisen.

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Så otroligt fin vagga. Var har du köpt den?
    Man kan kanske köpa den av er om ni ej använder den mer? sänd ett mail till mig om svar. mvh blivande mamma

    SvaraRadera