torsdag 20 januari 2011

Tröttdag igen

Herregu så trött jag är! Skulle verkligen vara bra att få reda på mitt blodvärde snart. Eller om det är något annat som inte stämmer. Har verkligen inte orkat göra mycket förutom tvättat juldukar. Har äntligen fått bort allt juligt i huset nu förutom några blommor. De åker i komposten så fort de har vissnat. Folke är snäll och from, men imorgon ska han få hälsa på sin förskola en stund. Jag har legat i soffan och läst Drömhem&Trädgård som kom i brevlådan idag. Slumrat lite medan Folke kollar på Petsson och Findus film, så otroligt skönt. Nu blir det middag inne i stan och kanske lite handling. Hoppas att det kan bli en tidig kväll, men det skulle inte förvåna mig om jag får något piggryck och hittar på något. Har fortfarande inte lyckats sortera klart i Folkes garderob. Men äh, det kan man ju göra i helgen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar