måndag 23 maj 2011

En vecka!!

Nu precis nu, för en vecka sedan hade lillasyster hamnat utanpå min mage. Hon är hittills en ganska enkel bebis som gnäller lite då hon är hungrig eller vill ha torr blöja. Hon tycker om då man håller henne i famnen och då hon får ligga och äta i evigheter på nätterna. Hittills äter hon ungefär var tredje timme, men på kvällen blir det oftare. Ibland ser hon ut som en liten kopia av sin bror och ibland så är hon väldigt lik mig.

Hon är helt underbar och vi kallar henne för Flora!

9 kommentarer:

  1. Men jag dör vilket fint namn!!!

    SvaraRadera
  2. Världens finaste <3

    En vecka redan! Herre....!

    SvaraRadera
  3. Håller med Hanna! Vilket vackert namn!! Tänk att det redan gått en vecka sedan sötnosen gjorde entré! Sköt om er! =)
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Hanna - Tack! Hon är ju vår lilla vårblomma. =)

    Linda - Ja en vecka, fattar du hur många veckor Folke och Freja är?!!

    Sara - Tack, ja tiden går snabbt. Snart har ni också en lillasyster som får tiden att rusa. =)

    SvaraRadera
  5. Jag vet =/ Dom är typ... JÄTTEMÅNGA veckor. (När tappade man räkningen egentligen? det var ju rålängesen).
    Mys nu lilla fina familjen och så ser jag fram emot att få träffa både Folke och Flora snart igen.

    SvaraRadera
  6. Menar; Få träffa Folke snart igen & få träffa Flora. ja, du hajjar :)

    SvaraRadera
  7. Men lilla Flora, så underbart fint! Å lite kul!!! =) Tänk när vi ska ropa på småbrudarna - Milda och Flora, kom och fika!
    Fniss... Kram! /P

    SvaraRadera
  8. Pernilla - Den tanken hade inte slagit mig förrän jag läste din kommentar!! Hahaha!

    SvaraRadera