onsdag 16 maj 2012

Lilla Blomman ett helt år!!



Idag är det en fantastisk dag! Ja, för ett år sedan så hade jag börjat få lite värkar och senare på kvällen så föddes Flora. Idag fyller den lilla underbara människan ett år. Det har verkligen varit ett bra år och Flora har fått må bra och hon verkar trivas bra hos oss. Hon är fortfarande en harmonisk och glad unge som tar ganska lätt på livet. Jag är så otroligt tacksam för vår dotter, hon är så rolig och fin på alla sätt. Idag har vi tagit det ganska lugnt och sparar firandet till imorgon då alla är lediga. Vi har handlat lite till kalaset imorgon och sedan har vi lekt ute i den sköna sommarvärmen (nästan +18 grader!!!). Imorgon ska vi fira med närmsta familj och det får nog räcka eftersom storebror inte är helt kry.

8 kommentarer:

  1. Hurra och grattis fina lilla (STORA) Flora!
    Tänk att det redan gått ett år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK!! Ja visst är det helt otroligt att det gått ett helt år. Känns som förrförra veckan man satt och undrade var det var för en liten människa i magen.

      Radera
  2. Grattis Flora, och krya på dig Folke!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Folke är redan lite bättre men nu har tyvärr Flora blivit jättesnuvig och tät i näsan.

      Radera
  3. Ett stort grattis till Flora och familjen! Hade jag bott närmare så hade jag kommit på besök. Hälsa alla så mycket och ge Flora och Folke en kram. Kusinen i söder

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Maria! Det hade verkligen varit trevligt med besök från dig. Hoppas du kanske kan komma någon annan gång. :o) Kram!

      Radera
  4. Fin mössa hörrö ni, det var nog där någonstans som bAGus föddes...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den där är fin! Den är faktiskt en av de bästa. Den är så lagom den här årstiden och den är nog också ganska skön kan jag tänka mig.

      Radera