torsdag 28 oktober 2010

En liten överraskning!

I min mage ligger det förhoppningsvis en glad och frisk liten smula som Folke ska få bli storebror till. Snacka om överraskning va! Vi har själva vetat om det i några veckor men det känns fortfarande overkligt. Jag trodde att jag var sjuk men det visade sig att jag var så frisk som man bara kan bli. Eftersom detta var extremt oplanerat, men väldigt efterlängat så vet vi inte riktigt hur långt gågen jag är, men en ganska bra chansning är att jag just nu har gått lite mer än tolv hela veckor. Jag har mått väldigt illa och kräkts. Varit extremt trött och inte haft ork till mycket alls. Var på inskrivning hos mödravården igår och allt såg bra ut förutom mitt blodvärde. Dock var det inget barnmorskan tycker var något att bry sig om, men det var det lägsta värdet jag någonsin haft så jag ska skärpa mig. Men det är inte så lätt då man mår illa av all matlukt och ändå kanske kräks upp det man lyckas få i sig.

11 kommentarer:

  1. Jag bara ÄLSKAR att se dig gravid! Så fin!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt! Grattis! =)

    SvaraRadera
  3. Så himla vacker!

    Kram från Hanna

    SvaraRadera
  4. Fina magen!!! <3

    /Pernilla

    SvaraRadera
  5. Tack alla fina!! Uppskattar verkligen era kommentarer. Kramar!!!

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis :)

    SvaraRadera
  7. Tack, tack, tack! Ni är så snälla!!

    SvaraRadera
  8. ÅÅåhhh grattis grattis igen vännen:) så gald för er skull:) Du har ju redan fått en fin liten mage...kom hem till mig och hälsa på snart så jag får klappa lilla magen:) Kram Kram

    SvaraRadera