onsdag 16 mars 2011

En till estelle & thild



Igår när jag skulle smörja in mitt ansikte efter morgonens tvätt så upptäckte jag till min fasa att anikstkrämen var slut. NEEEJ! Tack och lov så visste jag att vi skulle in till stan och handla mat på eftermiddagen så jag skulle få en chans att snappa åt mig en ny burk av denna galet bra ansiktskräm. Sagt och gjort, jag rusade (läs; vaggade långsamt, flåsandes) in på KICK'S i stan... torr i ansiktet, osminkad och i mjukisarna. Roffade åt mig en och betalade snabbt. Men glad att jag nu har en av de bästa krämer någonsin att smörja mitt torra ansikte med!

Hittills har vi provat tre olika produkter från estelle & thild och vi är otroligt nöjda med dem. Kommer garanterat att köpa mera från deras sortiment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar