söndag 6 mars 2011

Bästa morfar!!!

Igårkväll så ringde Folkes morfar och frågade om han kanske hade lust att följa med till deras stuga och hämta hem ved. Snacka om perfekt tajming, då jag är inte är den roligaste mamman i längden och R jobbar ända fram till kvällen. Idag vaknade Folke och var pigg och glad, han fikade snabbt och jag berättade sedan vad han skulle få göra. Han blev eld och lågor och ville åka på direkten. Han packade sin lilla bruna mini kånk och väntade och väntade. Nu har de nyss åkt och jag tror att han kommer att ha det så kul! Själv ska jag försöka ordna med lite tvätt och kanske plantera om några orkidéer. Ja vi får se vad som hinns! Ska självklart vila mig lite också.

Bild lånad här.

5 kommentarer:

  1. Mjaa, lite. Hehe. Ojdå, ja då förstår jag att du fick bristningar på brösten. Gjorde dom ont också eller? Skönt att bristningar bleks med tiden iallafall. :) Men om dom stannar innanför underkläderna vore ju underbart. Hehe.

    SvaraRadera
  2. Men oj. Jag måste vara jättekänslig nu men jag började gråta då jag läste det här inlägget. Det var så fint på nåt vis.
    Jag ser världens finaste folke stå med sin fina väska och vänta på sin morfar. Dom är guld värda och jag är så glad att jag bor här igen, för frejas skull.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men åh vad himla gulligt!

    SvaraRadera
  4. Linda - Jag kan säga att det rullade några tårar nedför min kind av att bara få ha så underbara föräldrar som jag har. Förstår att det är kanon för er att bo där uppe. Avlastning av de tryggaste människorna är helt ovärderligt.
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Hanna - Ja, jag är så tacksam över att vi har vår familj så nära och att de alltid ställer upp när det behövs. Morfar har alltid varit speciell för Folke ända sedan han var liten bebis. Så det är alltid extra kul när han får vara med honom.

    SvaraRadera