tisdag 29 mars 2011

En dag till!

Ja så har det strax gått en hel dag till. Sov riktigt illa inatt och hade väldigt ont. Det var verkligen inte bra att vi gick i några affärer igår på stan. Men skönt ändå att få de där faderskaps- och delad vårdnad papperna bortgjorda.

Drog damsugaren en sväng i hallen och har tvättat lite. Efter lunch och lite vila så kändes det faktiskt bättre. Fick besök av barndomskompis och hennes lilla grabb. Han var så glad och fin och man inser hur fantastiskt det ska bli att få ha bebis igen. Det är så mysigt att få besök sådär. Bara prata en massa och flirta med en go bebis. Helt perfekt för min del just nu!

Har varit på utvecklingssamtal på Folkes förskola, och man kommer hem stolt som en tupp. Jag är så glad och tacksam över hur bra det funkar för Folke där. Och det är så skönt med den kvinnan som han har som sin fröken. Hon är lugn och trygg, ganska lik mig och R i sättet. Ingen hysterisk person direkt.

Har nu ganska ont igen och legat i soffan och myst med Folke och haft TENS apparaten på. Börjar bli riktigt desperat efterspikmattan nu då det blir såhär. Jag spänner mig så mycket då det gör såhär ont och då får jag ont hela vägen upp i ryggen. Inte bra! Men imorgon är det nog mycket bättre. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar