lördag 5 mars 2011

Men aj och aj...

Inte så bra kanske! Idag kan man konstatera att det inte varit en sån bra dag. Har haft sjukt ont, förmodligen på grund av min IKEA resa i torsdags. Pissväder ute (halt och storm). Älskade mysungen har gjort sitt bästa för att vara foglig, men då och då tappar även han tålamodet med mig. Tack och lov för lite glasspinnar och film. Nu snusar han med sin far och jag ska nog slänga i mig lite chips och fundera på om det är något jag vill se på tv kanske. Sitter och är nöjd över att de fruktansvärt hårda sparkarna från Smulan kommer mer sällan och att det nu buffar och grejas lite mildare där inne. Antar att det kanske börjar bli lite trångt nu, så känns det för mig iaf. Imorgon går magen i vecka 31 och verkligheten börja komma ikapp mig. Jag har insett på riktigt att jag snart kommer att ligga på förlossningen och förmodligen ha lite ont. Svårt att fatta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar