torsdag 24 mars 2011

Vad händer?

Mnja, inte så mycket... Jag har inte inte bloggat för att jag har i princip inte gjort något alls. Igår var Folke på förskolan hela dagen och jag passade på att vila ordentligt och jo nog känns det lite mindre ont idag. Sen kom min mamma hit och tvättade sin lilla hund och bjöd på middag. Folke var trött och gnällig efter en lång dag på förskolan så han bad om att få sova tidigt. Jag kollade på TV och åt en massa godis. Har fått världens sötsug nu de senaste dagarna.

Idag ska vi ha hemmamys hela familjen och sen ska vi på ettårs kalas på eftermiddagen. Det blåser storm och töar som bara den ute. När jag öppnade dörren för att släppa in katten och släppa ut hunden så mullrade det så mycket i luften av blåsten så jag fick lock i örat. Tycker att detta är ett jobbigt skitväder. Jag gillar inte blåst! Men det töar ju snabbt som bara den och det är ju trevligt.

Smulan har hickat otroligt mycket de senaste dagarna (förmodligen pga allt sött jag tryck i mig). Och då h*n lägger ryggen åt sidan i magen ser det verkligen helt sjukt ut. Ungefär som att magen tänker hoppa av min kropp och dra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar