söndag 20 mars 2011

Redovisar lite helg

Den här helgen har varit så härlig och lagom på alla sätt. Det började på fredag med en trevlig eftermiddag och kväll med vänner här på besök. Snusa på liten bebis och större barnen lekte och hade tokkul. Lördagen bjöd på finväder och go friskluft. På eftermiddagen var det dags att piffa till sig inför trettioårsfest. Folke fick åka till mormor och morfar för en massa bus och sova över. Vi åkte till vänner för att hämta upp och snusa ännu mer på liten bebis. Sen for vi på festen. Det var god mat och trevligt sällskap, men jag tog en paus och åkte till en vän och halvlåg på hennes soffa i några timmar för att sedan återvända till festen en stund. Försökte mig på en sovmorgon idag, men fick lov att kliva upp vid nio tiden för jag var så hungrig. Idag har jag solat i campingstolen och myst med gullhunden. Sen åkte vi och hämtade Folke. Gu så jag saknar honom när han är borta sådär länge. Det blev att slappa i soffan en stund med mysungen, men tidig kväll. Han var trött och det är jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar