söndag 6 februari 2011

Tack alla fina!!

Jag vet att det kanske är lite tråkig blogg just nu, men jag är helt slut både fysiskt och mentalt. Jag skyller på kräksjukan, krupp, foglossning och trippen till förlossningen. Sen blir man ju ganska uppslukad av graviditeten och min sjuka treåring.

Ni ska veta att jag är helt överväldigad av alla besök här på bloggen. Det är otroligt att det är så många som tittar in här varje dag. Jag hoppas att ni förstår att det förgyller min dag. Jag vill också tacka för alla fina kommentarer, sms och telefonsamtal. Det är så härligt att ha så fina människor runt om sig!

TACK!

4 kommentarer:

  1. Såklart. Vi tycker ju om dig helt enkelt.
    Har du insett att du har mindre än 100 dagar kvar till smulan kommer ut? Jippie! det nåt nåt magiskt med just under 100-strecket.

    SvaraRadera
  2. Linda - Tack Linda, jag tycker om dig ockås!! Jag vet, det är galet vad tiden går snabbt. Jag längtar ibland så sjukt mycket medan jag ibland önskar att det var lite längre tid för jag har så mycket jag skulle vilja hinna innan. Men Jag håller tummarna för harmonisk bebis och en piggare Lisa som orkar göra en massa bra även när graviditeten är över liksom.

    SvaraRadera
  3. Jag verkar ha missat hur mycket som helst! Har inte orkat sitta så mycket vid datorn. Och nu i helgen har jag varit på spa. Det var såå härligt!

    Hoppas du har återhämtat dig något nu iaf. Varför skall allt alltid hända samtidigt?

    SvaraRadera
  4. Susanna - Ja ibland kör det ihop sig! Men det blir nog lättsammare snart när Folke blir frisk. Hoppas att han kanske kan vara på förskolan snart så jag får sätta igång med mina studier igen och göra bort det sista.

    SvaraRadera