torsdag 3 februari 2011

Grått, segt och snöigt


Idag är en sån där trög dag igen. Jag sov nästan inget alls i natt, men det beror nog mest på att jag blev störd av en som snarkade. Det snöar igen efter allt töande och jag är faktiskt lite glad för det. Jag hoppas att all halka kan hålla sig borta ett tag till. Vet inte om det är halkigt ute nu för jag har inte vågat/ides gått ut något än. Ska en sväng in till stan sedan, men jag väntar på ett telefonsamtal först. Är så korkad att jag lämnat mitt hemnummer istället för mobilen.

En bra sak är iaf att Folke mår mycket bättre. Inatt sov han riktigt gott och han upptäckte själv att det gick att skratta idag. Men han är ganska så hes fortfarande och lite tröttare än normalt. Men det verkar gå åt rätt håll!

Jag har tvättat ren en annan barnvagn som står och tar en massa plats, funderar nu på om den också ska få en annons på blocket.... Å jag avskyr att jag lider av beslutsångest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar