onsdag 16 februari 2011

En sån där vanlig dag

Idag har det verkligen varit en vanlig dag. Skönt men konstigt. Sov kasst inatt, somvanligt. Folke hade kissat i sin säng så strax efter tolv inatt hörde jag honom snyfta till. Jag torkade honom och han fick sova hos oss. Klev upp tidigt och gav Folke frukost så R fick sovmorgon. Tvättade allt i Folkes säng. Gick en promenad i det svinkalla vädret. Började jobba med allt jag skulle göra till by-tidningen. Vilade mig och rensade lite i min underklädes låda. Gjorde klart allt tidnings jobb och åkte sedan på tidningsmötet.

Konstigt nog så har jag nästan bara suttit hela dagen förutom lilla promenaden, men har ändå väldigt ont. Lite less får man väl erkänna att man blir på dessa fogar. Hur ska man bete sig då man inte ens kan sitta utan att få ondare vissa dagar?? Jajja, annars mår jag verkligen jättebra förutom lite väl torr i halsen. Det blev så otroligt torr luft nu då kylan kom åter. Funderar också på om Smulan kommer att bli en jättebebis för det är så trångt inne i magen redan nu. Har även listat ut att Smulan gillar kiwi rätt så mycket. Varje gång jag äter kiwi så börjar bebis att hicka massor. Folke gillade choklad minns jag, då svalde han mycket och började hicka massor. Nu ska jag kasta mig i sängen och hoppas på att få sova nån timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar