fredag 11 februari 2011

Jag är så glad!

Jag är så otroligt glad och tacksam. Idag är en sån där dag när jag känner att jag har sån otrolig tur. När det helt plötsligt blir lite bättre än vad man har tänkt sig och när man inser vilket bra liv man har.

Jag är så tacksam över att få bo i ett härligt hus nära min familj och mina vänner. Att jag får dela mitt liv med världens bästa R. Han är så snäll och bra på alla sätt. Jag kan verkligen inte föreställa mig ett liv utan honom. Sen den känslan i hjärtat som kommer när jag ser min underbara son. Han är så vacker, omtänksam och härlig. Och nu ska han bli storebror och R ska få bli världens bästa pappa till ett till underverk.

Tacksamheten över att allt detta fina har kommit till mig utan att jag har behövt kämpa eller längta är otroligt stor. Ja, vilken tur jag har! Jag är så glad.

Satt nyss och spädde på denna glädje och tacksamhet när jag bläddrade i Kreativ Insikt's katalog. Där finns med massor av härliga saker som skulle kunna få bo hos oss. Är väldigt förtjust i de fina fotografierna och barntavlorna. Det är dessutom ganska billigt tycker jag.



Tokbilden vill inte lägga sig åt rätt håll, men jajja. Det är katalogen iaf.

4 kommentarer:

  1. Vad fint att du kan känna så fast du har ont och är sliten. Det är en väldigt fin egenskap.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hanna - Tack! Ibland är man ju så otroligt glad att det onda och trötta inte känns så mycket.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jaa, var glad fina, Lisa. Du anar inte... Jag önskar jag hade det så lätt....

    SvaraRadera
  4. Linda - Du kommer att få det så bra som du önskar.....snart ;-) Jag hejjar på dig varje dag!!!

    SvaraRadera