lördag 21 maj 2011

Testar Belly Bandit





Idag är Lillasyster 4½ dygn och min mage har krympt ihop lagomt så jag får på mig Belly Bandit för första gången. Måste bara säga att det är en fröjd för ryggen och ett mirakel för hållningen. Så otroligt skönt stöd! Och att man ser en aning slankare ut är ju även ett plus. Det känns nästan som att jag blir en decimeter längre av att ha den på mig. Snacka om att kroppen verkligen kan säcka ihop. Tycker att bambutyget är väldigt skönt mot kroppen. Jag kan verkligen tänka mig att det är skönt att ha den på sig när man är ute och går.

Ska skriva mer om denna då jag har använt den ett tag.

6 kommentarer:

  1. Hade tänkt köpa en sån men det har inte blivit av dessvärre. Kommer nog ångra mig gissar jag.. Ska bli intressant att höra ditt omdöme sen!! Sara o Tyra

    SvaraRadera
  2. Sara - Den var verkligen skön att ha på sig. Tyvärr är den ju lite väl dyr kan man tycka. Men jag tänker att lite kan man väl få skämma bort sig själv med ibland. Det gick snabbt att få den efter jag hade beställt. Det tog bara nån dag. Så jag tror man kan vänta tills bebisen är ute om man är osäker på storlek. Annars finns det ju till bra pris på blocket och tradera också.

    SvaraRadera
  3. å en sån vill jag också ha sen, känns som att alla inre organ kan behöva lite hjälp på traven att hitta tillbaka till sin ursprungsplats... :)

    SvaraRadera
  4. killmamman - Den är superskön. Kan verkligen rekomendera även fast den var dyr. =)

    SvaraRadera
  5. Önskar jag använt en sn när jag fick barn många har pratat gott om den!

    SvaraRadera
  6. Lilla H - Jag kan varmt rekomendera den hittills iaf. =)

    SvaraRadera