tisdag 10 maj 2011

Lugnt och fint

Idag hade Folke sin sista dag på förskolan för ett bra tag framöver. Skönt! Medan han var där och roade sig en stund så har jag hunnit tvätta en massa vinterkläder och myst med katten och hunden. Jag har också vilat och surfat en massa på internet. Pappa och R har hållt på i vardagsrummer och jag ska försöka komma ihåg att fota där så ni får se vad som händer. Det har varit väldigt lugnt i magen idag, men ganska mycket förvärkar sedan vi åt middag.

Idag fyller dessutom vår fina, fina hund tre år. Förstår inte riktigt var tiden har tagit vägen. Älskar denna goa hund så mycket. Han är helt perfekt (kanske behöver ett bad nu, men annars perfekt). Han är så snäll och lättsam och alltid glad. Vad man än gör så tycker han att det är trevligt. Fantastisk hund att ha i familjen och jag längtar så mycket efter att kunna börja röra på mig mer så vi kan hitta på lite mer tillsammans han och jag.




Jamen, det var nog allt för idag. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll då jag har massor att göra imorgon.

2 kommentarer:

  1. Hur länge ska Folke få vara hemma? Tyra går hem 1 juni och är hemma till 14 aug om jag minns rätt. Kan bli några dagar extra beroende på sjukskrivning och fortsatt högt blodtryck. Jag är inte jättehög men BM tycker att det är bra om jag vilar. Kanske blir att hon får gå en vecka in i juni också om inte lillan kommit tidigare.
    Hoppas eran lilla kommer snart! Ha en fin dag!!!

    SvaraRadera
  2. Folke får börja tidigast den 1 september. Om vi ids fara iväg med honom då. Beror lite på hur det känns... Det blir ju lite extra sen kanske också eftersom R tänker ta föräldraledig på honom senare också. Men inget är skrivet i sten, vi tar det lite som det kommer tror jag.

    Håller tummarna för att ditt blodtryck inte ska bli värre. Ha det gott, kram!

    SvaraRadera