måndag 9 maj 2011

Som en sommardag

Idag är det varmt som en sommardag igen. Jag har sovit lite sämre pga en massa förvärkar. Snacka om att det är skillnad från då Folke skulle komma ut. När värkarna väl satt igång och gjorde ont så var det ju på G direkt. Nu kan det verkligen komma och gå. Man blir l i t e trött, måste jag säga. Hoppas väl på att det är ett tecken på att det kanske snart är dags ändå.

Idag är Folke på sin sista gympa med sin grupp på förskolan. Det känns ju skumt, att det blir sommarlov för honom denna vecka. Fast gu så skönt att slippa kliva upp och hätta iväg (jaa, vi är sengångare på morgonen)!

Jag har en lista som ska betas av med typ 10 punkter. Är glad om jag ids göra någon enstaka av dem. Hoppas, hoppas! Annars tänker jag koncentrera mig på att ta det lugnt och njuta av denna sommardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar