lördag 14 maj 2011

Dagen D


Jag har nog ryckt upp mig lite nu. Fast det är gråväder, så tycker jag nog att det känns helt okej. Jag är ju så varm av mig nu så det är skönt med lite kallare luft och regn. Locket i örat har släppt lite också. Idag var det ju tänkt att Smulan skulle komma ut, men hittills är det ganska lugnt förutom att bebis rör sig mycket just idag. Men dygnet är ju inte över än. Jag har fått känna mig duktig och skött marktjänsten med mat och fika till byggarna.


Jag har dessutom hunnit med att slänga ihop en Créme fraiche-kaka, men recept från Lyckobacken. Nu får vi helt enkelt se om orken räcker till något mer överhuvudtaget eller om det blir till att vila sig lite. Skulle vilja städa lite på toan, men det känns lite tråkigt. Borde damsuga lite istället kanske.

3 kommentarer:

  1. Lycka till med allting nu och hoppas lilla smulan vill titta ut snart!
    Jag fick min son för lite drygt två veckor sedan och allt gick väldigt bra så jag håller tummarna för dig att allt ska gå bra! Det är verkligen skönt att inte vara gravid längre, mycket trevligare att lära känna dem på riktigt =) kram Nadja

    SvaraRadera
  2. Ps. Han lyckades tajma sin BF exakt, hur stora är oddsen? ;-)
    /N

    SvaraRadera
  3. Nadja - GRATTIS till sonen! Vad glad jag blir för din skull. Skönt att allt har gått bra för dig. Vad kul att det blev precis på BF, det är ju som sagt ganska ovanligt. =)
    Hoppas att du hör av dig och berättar hur det går för er. Här väntar vi vidare!
    Kram!

    SvaraRadera