fredag 13 maj 2011

Fel på bloggen

Igår och idag har det varit något fel på bloggen. Vet inte varför, men den har inte funkat. Det sista inlägget jag gjorde verkar vara borta, men det kanske kommer tillbaka.... egentligen ska man väl inte klaga eftersom detta är första gången som det strular med detta bloggverktyg sedan jag bytte. Men lite grinig har jag allt varit då jag såklart haft saker jag kunnat blogga om.

Än så länge är det lugnt på bebisfronten också. Imorgon är det ju beräknad födelse, så man vet ju aldrig.

4 kommentarer:

  1. sv så är det nog, att många inte ens vet att det är möjligt att föda hemma... jag får hjälpa till att sprida ordet :)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det blir snart !!!!! Ha en fin helg och stort lycka till när det är dags! Kramar Sara

    SvaraRadera
  3. killmamman - Jag hejjar på dig Moa!

    SvaraRadera
  4. Tack Sara! Ha en fin helg ni också! KRAM!

    SvaraRadera