torsdag 2 december 2010

Aptiten är lite konstig

Nu när jag mår mycket bättre har jag fått en underlig aptit. Jag är supgen på lite konstiga saker. Tex idag så bestod min frukost av ett stort glas eko-blodapelsin juice. Två eko-kiwi. En stor mugg eko-roiboos te och tre hembakta lussebullar. Men gu va konstigt, varför åt jag sådär. Fast jag tänker lite att nu har jag plågats i över 10 veckor av illamående och kräkningar så nu kan jag ta nån vecka och bara äta det jag är sugen på utan att fundera (så länge det inte är extremt ohälsosamt såklart). I vanliga fall brukar jag alltid äta mackor och te på morgonen, men nu då jag mått så illa har jag endast kunna klämma i mig ett glas juice och kanske en frukt. Så det känns som en befrielse att helt plötsligt kunna äta vad jag vill nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar