söndag 17 april 2011

Hallå där ute? Ingen annan som är vaken nu?

Jäpp, jag är vaken nu. Det är inget konstigt alls. Jag klarar helt enkelt inte att ligga kvar i sängen då allt är totalt obekvämt och jag måste vända mig hela tiden fast det gör störtont att vända sig. Skonar de andras sömn då jag går därifrån tror jag. De senaste veckorna har jag ofta gått ned och grejat en timme eller två bara för att kroppen ska få hamna lite upprätt en stund. Jag går på toaletten, äter lite, surfar på nätet och bläddrar i tidningar. Jodå, det är ganska tråkigt! Önskar att jag istället hade kunnat å ut med hunden eller nåt.

R säger att jag borde ta upp datorn i sängen så kan jag palla upp mig där med kuddar och surfa runt lite, men jag har fasen inte samvetet till det. Får se om jag kanske törs kolla på tv i sovrummet när väggfästet till vår lilla tv kommer. Men jag är så rädd att störa de som sover så risken är nog liten. Eftersom alla små minuter av sömn är så extremt värdefulla för mig så vill jag ju inte att någon annan ska mista sina minuter pga av mig och mitt bökande. Men snart så ska detta bökande bytas ut mot nattamning och blöjbyten och tung sömn. Fick dessutom en fantastisk uppenbarelse igårkväll. R kommer nog bara att behöva jobba 8 dagar till innan han blir helt ledig jättelänge!! Hurraaa, vad mysigt!
Ne nu ska jag nog gå och lägga mig igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar