torsdag 14 april 2011

Hurra för att torkvindan töat fram!!


Lite koko är jag nog, men jag älskar att hänga tvätt ute. Men eftersom det är skuggsida bakom vårt hus så har det varit väldigt mycket snö där torkvindan står. Men för nån dag sedan var jag där och petade runt med en spade för att skynda på våren lite. Och yeey idag har det töat så mycket att jag lätt tar mig fram dit med lite tvätt. Har nu skurat rent alla klädnypor och torkat av torkvindan. Och det första jag hängde ut var våra täcken! De behövde verkligen tvättas efter en lång vinter. Det blir nog snart lite sängkläder där också samt att jag ska tvätta upp alla tygblöjor och mer bebiskläder.

4 kommentarer:

  1. I så fall är jag lika koko :) Det är helt underbart att få hänga ut tvätten, luktar ju såå gott när man tar in den!

    SvaraRadera
  2. Hurra! Utetorkat är det bästa. Jag har tvätt på balkongen idag!

    SvaraRadera
  3. Grannen - Ja vi är nog lika koko!! =O)

    SvaraRadera
  4. Susanna - Ni verkar ju ha den perfekta balkongen!!

    SvaraRadera