torsdag 28 april 2011

Tack och lov för spikmattan

Det är lite som ett mirakel, men sen den dagen (söndag) jag tog fram spikmattan så har jag mått betydligt mycket bättre. Framför allt så har jag sovit väldigt mycket bättre. Verkar som att spikmattan ger mig en djupare sömn och det är eftertraktat kan jag lova. Eftersom jag känt mig så pigg så har jag orkat göra lite mer här hemma som tex plocka bort disk och stå och laga mat och tvätta bort några berg i tvättstugan. Och det känns så bra i både hjärta och själ att kunna bidra med något då R jobbar som en tok med att få bort berget i vardagsrummet. Jag tycker dessutom att de onda och tröttsamma förverkarna är helt okej. Jag är så tacksam över att jag får må lite bättre nu de sista dagarna som gravid. Det är skönt att kunna njuta liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar