fredag 1 april 2011

Från mig, till mig!


Hade samlat på mig så mycket återbäring på mitt COOP kort så jag kunde roffa åt mig ett par nya gummistövlar helt utan att behöva betala ett enda öre. För nya det behöver jag verkligen nu då slasket börjar. Då man bor såhär på landet där det sprids dynga och är en massa grusvägar osv, är det svårt att vara utan. Ska man dessutom kunna traska torr om fötterna i skogen och leta efter diverse eller bara njuta så är det gott att finna ett par stövlar som är hela. Mina gamla har jag nött ut totalt! Det är hål under dem så man blir blöt blöt om fötterna och då fyller de ju inte riktigt sin funktion mera. Så en liten present till mig själv. Tack!

2 kommentarer:

  1. Den vill hen säkert :) De flesta gillar att sitta i sjal. Minna föll pladask så att säga och gosade in sig rejält och somnade! Jag har provat bärsele också men det tyckte hon inte alls om, antagligen för att det inte är lika gosigt.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas det! Saknar sjalmyset lite. Sonen har ju inte tid att åka mera. =)

    SvaraRadera