onsdag 20 april 2011

Idag

Sov två timmar inatt. Har känt mig bakis hela dagen. Tröståt hamburgare på max. Sprang en massa ärenden på stan (läs blev runtkörd för att kunna göra en massa ärenden). Sov en timme på sängen. Gick ut och planterade penseer. Fick bråka med hunden som gjorde lerbad och åt sork. Trött treåring som inte ville gå in. NU=totalt knäckt och ska nog försöka äta något och sova i soffan ett tag.

Dagens insikt: Mina mamajeans är för små. Förverkarna gör väldigt ont och man är öm länge efter de har slutat. Jag kan inte knyta ett par converse på mig själv. Jag måste vila meeeera på dagen. Försöka att inte göra något alls imorgon för att kompensera den här dagen.

Ååå vad jag längtar efter att Smulan ska komma ut nu!!!!

4 kommentarer:

  1. Vill bara säga att du har en bra logg att läsa, gillar det. Hoppas att du fortsätter skriva efter att smulan föds

    SvaraRadera
  2. Maria - Tack, vad snällt sagt av dig! Jodå, jag ska skriva efter att Smulan kommit ut också. Kan ju hända att jag kanske inte har tid för de långa och "inveklade" inläggen i början, men lite uppdatering blir det. =O)

    SvaraRadera
  3. Hoppas h*n kommer tidigare så att du slipper dras med allt så länge till. Snart i mål!! Kram Sara o Tyra

    SvaraRadera
  4. Sara - Ja, jag hoppas verkligen att jag inte behöver gå över tiden iaf. =) Men det där var nog en riktigt dålig dag (och natt). Har sovit massor av timmar denna natt så det känns mycket bättre. Man blir ganska vek av själva sömnbristen.

    SvaraRadera