torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag




Idag är det början på påsk. Jag sov riktigt gott inatt så jag känner mig rakt pigg, har dock lika ont men det är lättare att stå ut när man inte är lika trött. Våren är verkligen här hos oss nu. Det är varmt ute och nästan all snö är borta som av ett mirakel. Från vardagsrummet hör man sågen, borrar och släggor som jobbar för att få bort berget. Snigeldynamiten har hjälpt till också. Jag har starka funderingar på att gå ut och rensa rabatten och pallkragarna, men tänker inte göra det. Kroppen behöver vila nu, gör det kanske imorgon istället.

6 kommentarer:

  1. hej snygging! orkar du med en dejt någon dag framöver? jag är ledig en hel vecka, börjar jobba först på torsdag igen! kram och glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Anna - Fasen vad jag fick dåligt samvete nu. Jag skulle ju ringa dig. Förlåt! Jag vill jättegärna träffas. När passar det för dig? Vi ska vara hemma för det mesta under dessa två påskveckor. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har också dåligt samvete. Jag tror inte att det var du som skulle ringa, jag tror att vi skulle höras. Vi kanske kan ta det efter påskhelgen, på tisdag eller onsdag?

    SvaraRadera
  4. NÄ fy! Tänk inte MÅSTE-TANKAR nu. Vila och ät godis under påsken!
    Glad påsk på er mina favorit Ö-vikare! :)

    SvaraRadera
  5. Anna - Tisdag passar bäst för mig då är jag hemma precis hela dagen.

    SvaraRadera
  6. Linda - Har nog inte måste-tankar. Det enda jag måste är väl kanske äta och gå på toa. Så det är lungt. GLAS PÅSK!!!

    SvaraRadera