fredag 29 april 2011

Jag har blivit utbytt mot en elefant på nedre delen

Bild från frukostbordet vecka 38  (37+5). Korviga tår och vrister som är mer svullen än vid en stukning.

Upptäckte igårkväll att mina fötter och vrister numer ser ut som en elefants. Jösses vad svullen jag är! Kanske att något av det 8 kilon jag gått upp är rent vatten? Såg ut så här efter förra förlossningen i typ två tre dagar. Jag har inga sockar eller skor som passar på de här stubbarna. Haha! Jajja, hoppas att det sväller av eller att Smulan kommer ut snart.

5 kommentarer:

  1. Oj jisses amalia.. nu får allt bebben titta ut så att mammsen kan få på sig skor igen=) //Sara o Tyra

    SvaraRadera
  2. Men gud... Stackare. Men det kommer ju nåt gott ur allt det jobbiga :-D

    SvaraRadera
  3. Tack och lov så känns det inte så mycket, det bara ser tokigt ut. Har klippt sönder ett par sockar så det inte ska stasa och går helt enkelt med foppa tofflorna. Orkar liksom inte bry mig så mycket i såna här "småproblem" då man haft foglossning och illamående from hell i 7 månader. Jag vet ju att det går över snart! =O)

    SvaraRadera
  4. aj då, vad jobbigt. jag är glad att jag sluppit svullna ännu :)

    SvaraRadera
  5. killmamman - Ja det blir ju lite krångel med skor och sånt. Men jag är glad att det inte är så lång tid kvar nu så jag kan väl stå ut med att vara lite extra trubbig. =O)

    SvaraRadera