fredag 15 april 2011

Alltså vissa människor!!??

Hur lågt kan man sjunka när man klankar ned på Sveriges sötaste nyblivna mamma? Att kommentera Ebbas utseende bara några enstaka dagar efter hon fött barn är tragiskt och hemskt. Jag är personligen imponerad av henne som orkade göra sig så fin och möta alla dessa människor. Då jag själv på samma dygn, då jag fött Folke, tog på mig en mjukisdress och lämnade BB för att sedan växa fast i soffan hemma. Nä det där var nog veckans värsta vuxenmobbning.

2 kommentarer:

  1. Ja det är ju bara att kolla in mig själv på bilden i inlägget ovan om sjalarna. Tror nog att Ebba är en aning mer piffad och vältränad än vad jag var då. Och aldrig att jag skulle orka fara på nån slags fest... Fattar inte hur folk tänker. Hon borde få pris för att hon lyckades med att vara så snygg och orka med den där festen!

    SvaraRadera