söndag 19 juni 2011

Så bra!

Vilken bra dag!! Idag har jag hunnit med massor då lilla tösen valde att ha en rejäl sovardag. Jag har planterat blommor i kruka och rabatt. Tvättat massor av tvätt. Vilat. Och det bästa av allt, sålt våra soffor!!! Eftersom vi renoverat och gjort det en aning snyggare i vardagsrummet (snart helt klart), så bestämde vi för att investera i nya soffor. Våra gamla är i svart skinn och det kändes verkligen inte som att de har passat in i detta hus. Så nu när renoveringen börjar närma sig sitt slut lade jag ut dem på blocket och vips så är de borta. Det kom en trevlig dam som tyckte de var fina och prutade inte en spänn. Jag som redan har beställt nya soffor är grymt nöjd med mig själv. Dessvärre får vi nog en hel vecka utan soffor, men vad gör det egentligen? Så bra dag. Nu ska jag synka in lillans mattider för kvällen så jag får sova sött inatt också. Älskar verkligen att hon är så lik sin bror och sover gött som bara den på nätterna.

3 kommentarer:

  1. Härligt med nya soffor, det skulle vi oxå behöva!!!
    Va kul våra killar har haft det idag, K somnade ovaggad i kväll! Det tar på att leka och busa!

    SvaraRadera
  2. Extremt tacksamma föräldrar här nere på kullen. Är så glad att det är just ni som är våra grannar och ingen annan. Det betyder så mycket för Folke nu att få springa till en kompis lite nu och då.

    SvaraRadera
  3. Vi är glada att ni är våra grannar oxå!

    SvaraRadera