söndag 5 juni 2011

FormFix kudden hittills


Hittills är jag extremt nöjd med min FormFix kudde. Den var härlig att ha som sovstöd när jag hade jobbigt med foglossningen och nu är den min bästa vän då jag ammar. Just nu tycker jag att det är skönast att ha mitten på kudden bakom ryggen och att jag får stöd i svanken och under mina armar. Kan tänka mig att jag kommer att vilja ha den åt andra hållet (liksom framför mig) när Flora blir tyngre och när jag kan sitta i soffan i vårt nyrenoverade vardagsrum. Så jag kan absolut tycka att den var värd sin slant. Kan också meddela att överdragstyget tål att tvättas mycket och åka i torktumlaren. Så denna kudde rekommenderas varmt från mig!

2 kommentarer:

  1. Och jag gillade den inte alls. Mitt sämsta köp under graviditeten. Den funkade aldrig att sova med och den funkar inte som avlastning vid maning heller. Den är alldeles för stor! Men det är väl olika beroende på hur stor man är och hur ens bröst ser ut och en massa andra faktorer.

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig att den är för stor om man är kortare än mig. Jag är strax över 170 cm och har dessutom ganska lång rygg, så den är lagom för mig. Men du borde kunna sälja den lätt då du knappt hunnit använda den.

    SvaraRadera