söndag 19 juni 2011

Första schampot


Nu har det blivit dags för det första schampot. Och då menar jag till sonen. Han är nu lite mer än 3½ år och hittills har det inte behövs schampo till honom, det har räckt med att skölja hans hår med vatten. Men nu känner jag att det skulle behövas schampo ibland, då han svettas mycket i sina hjälmar (cykel, fyrhjuling m.m.) och håller på med en massa skoj i garaget. Köpte så klart ett schampo för barn från estelle & thild då jag var in till stan sist. Eftersom jag är så nöjd med de andra produkterna därifrån så tänkte jag prova detta schampo. Återkommer när vi testat några gånger.

2 kommentarer:

  1. bra tips, har inte hört talas om det märket förut!

    ska skriva ett inlägg om bärsjalarna i dagarna tänkte jag :)

    SvaraRadera
  2. Har nu provat flera produkter från det märket och gillar dem jättemycket. De finns att köpa på KICKS.

    Kul att få läsa om sjalarna sedan! =)

    SvaraRadera