fredag 16 september 2011

Babymassage



Idag blir Flora fyra månader. Hon är fortfarande en väldigt harmonisk bebis och verkar gilla livet på alla sätt. Igår så var vi på babymassage för första gången (gick med Folke också). Det uppskattades mycket och hon pratade glatt. Kul att få träffa lite andra mammor med sötungar i samma ålder. När vi ändå var på BVC så passade vi på att väga och mäta också. Flora väger 7470 gram och är 64 cm lång. Hon har ganska många goa veck som man inte kan motstå att nypa i.

4 kommentarer:

  1. Flora och H verkar vara ganska exakt lika stora. Goungar.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag kommer ihåg när vi hade babymassage på F & Freja, på f-gruppen. Det var tider det. Shit så längesen. Hjäääällllppppp........

    SvaraRadera
  3. Jag vet! Får flashbacks varje gång jag går upp på övervåningen där på VC. Vi hade så myigt och det var ju där som jag fann dig på riktigt min fina vän.

    SvaraRadera