onsdag 10 augusti 2011

Åbäket



Här är åbäket som jag köpt i halv panik. En väl begagnad syskonvagn. Detta är en fantastisk motionsmaskin, speciellt med en tung treåring i. Folke är väl inte så jätte förtjust i att åka längre stunder, då han slutade att åka vagn för två år sedan men det går bra om man underhåller lite. Att knuffa denna med två barn i ger bra träning för benen känner jag. Den är klumpig och inte särskilt snygg men den är just nu den enda chans jag har till att få lite motion när R är på jobbet.

6 kommentarer:

  1. Men titta! Vilket åk, nu är det bäst att byborna håller ut när de passerar er på vägen! ;)

    SvaraRadera
  2. Bra då att den liksom ger extra träning i sig bara genom att existera :-)

    SvaraRadera
  3. Anna - Man kan ju hoppas att de håller undan eller åtminstone saknar ned en smula.

    SvaraRadera
  4. Susanna - Ja, det var ju i princip nästan bara därför den blev inhandlad. Jag är ju värdelös på att träna och det är så extremt omständigt och dyrt att ta mig till ett gym då man bor ute i skogen med två små och en man som jobbar shift. Så jag kör på med bauta vagn och hoppas på lite bättre kondis och välmående. =)

    SvaraRadera
  5. Den där vagnen hade vi första halvåret när Anton föddes, jag tycker det är en helt fantastisk vagn! tycker den är jäkligt smidig att köra trots att man har två barn i den, kan säga att jag älskade den! Men efter 6 månader så ville Albin oftast inte åka vagn så då sålde vi den!

    SvaraRadera
  6. Susanna - Synd bara att barnen sitter framåt i den. Tycker det är jättejobbigt då man inte har ögonkontakt. Hade man haft sistsarna åt andra håller så hade den verkligen varit perfekt på alla sätt.

    SvaraRadera