söndag 28 november 2010

Lite shopping

Folkes tandkräm var slut så jag köpte en ny när jag var in till stan. Vi har sedan han fick tänder alltid kört med Weledas tandkräm för barn åt honom. Eftersom han fick tänder när han var 7 månader gick det ju inte att ha vanlig tandkräm eftersom han inte kunde spotta. Denna goda tandkräm innehåller bara naturliga ingredienser, altså inget konstgjort eller giftigt. Innehåller inte heller något giftigt flour så det är helt okej att svälja. Folke sväljer fortfarande ganska mycket tandkräm så vi kommer att fortsätta med denna. Jag köpte även en ny deodorant från Dr. Hauschka även den innehåller naturliga ingredienser som lugnar huden och minskar svettproduktion samt att den luktar väldigt gott. Det känns extra viktigt nu då jag är gravid med bra deodoranter, vill inte ha in onödigt gift i kroppen när smulan också bor där. Passade även på att lyxa till det med en ny ansiktskräm från Estelle & Thild eftersom jag blivit så torr nu då det varit vintermånad hela november. Jag brukar inte bli såhär torr förrän i januari kanske.

Klicka på länkarna om ni vill veta vad produkterna innehåller och hur de fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar