torsdag 11 juni 2009

Skogspromenad


Vaknar tokpigg idag till gråmulet väder, sonen, hunden och jag har sovit till 08.00. Härligt! Vi åt frukost och gick sedan ut. Det har nog regnat inatt för det var väldigt blött. Vi gick till skogen och jag tränade lite kontakt med Ville. Där var det smockfullt med mygg, men det är inget som bryr varken sonen eller hunden. Själv blir jag lite smått galen av alla myggor, de sticker mig hela tiden. Efter ca en timme så lyckades jag lura hem Folke igen, han vill aldrig gå in då man väl är ute. Precis då vi kom in så började det att ösregna. Jag som hade tänkt att så i landet, det får nog bli en annan dag.

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar blogg!

    SvaraRadera
  2. Hanna - Tackar! Din blogg är också underbar. Ska lägga till den i mina länkar här till höger.

    SvaraRadera
  3. Oj vilken virrpanna jag är Hannas blogg finns ju redan på listan såklart!

    SvaraRadera