fredag 12 juni 2009

Inventera recept


I det här grå vädret blir man sugen på att pyssla lite inne. Och jag känner att det är dags för att fylla frysen med sommarfika. Det enda som ligger i frysen nu är bara en massa rådjurskött (eller det är väl inte så bara, men det släcker ju inte sötsuget). Ska gå igenom alla mina favorit recept så jag kan handla det som behövs till baket imorgon eller så. Så kanske jag kan ha en bakhelg om junior går med på det. Är lite sugen på kärleksmums och rulltårta och kanske hur mycket somhelst! SMHI visar inte bättre väder förrän på tisdag så jag har ju ett tag på mig.

2 kommentarer:

  1. Men vips så började solen skina! ;)
    Jag står och lagat hemamgjorda köttbullar a´la Lindys recept. Jag hoppas dom blir mumma!
    Kan inte baka nåt gott, då äter jag bara upp det. ;))

    SvaraRadera
  2. Vad är det för vits att baka något gott om man inte äter upp det ;-)

    SvaraRadera