måndag 6 juli 2009

Jo jag tänkte såhär

Att jag egentligen skulle behöva en ringsjal, som jag kan ta i väskan och sätta junior i då vi är på affären, skogen, hos vänner, då jag lagar mat, tvättar, städar och mycket mer. Jag erkänner att 80% av gånger jag försöker knyta Folke på ryggen i långsjalen så blir det inte bra. Och selen är kanon, men det skulle vara händigt med något smidigare eller snabbare.

Jag tänkte på en snygg sjal i någon fin färg som jag skulle känna mig fin i. En sjal men bra pris och god kvalitet. Och vips dök den upp på blocket och ville flytta hem till oss. Just nu är den fina sjalen på väg hem till oss och dyker upp i postlådan imorgon.

Och hur gick det med mina vackra Rebozo sjalar då? Jo de är på väg söderut mot Sala och blir förhoppningsvis anväda lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar