lördag 24 oktober 2009

En ny beställning

Jag är verkligen seg, men skolan tar upp all min energi just nu. Har iaf lyckats beställa hem ett par vinterkängor till Folke nu. Bättre sent än aldrig! Just nu är det ett paket någonstanns i Sverige på väg till oss med ett par bruna Kavatkängor i bästa ekokvalitet från ecoloco. Jag håller tummarna för att storleken ska passa så vi kan börja använda dem med en gång. Som jag nämt tidigare så är vi otroligt nöjda med de fina kavatsandalerna vi köpte från samma ställe. Jag vill också säga att de snygga Bellio tofflorna (som vi också köpte från ecoloco) är enormt populära av både Folke och förskolans personal. Snacka om genomtänkt barntoffel!!! Bild på kängorna kommer så fort de anlänt och jag fått fram kameran. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar