måndag 15 februari 2010

Spännande dag


Idag har det varit en väldigt spännande dag! Jag har nämligen haft min första dag på min fyra veckors praktik. Det är alltid kul att ha praktik och få känna den där känslan av att jag förstår varför jag valt att börja plugga. Med många frågetecken i huvudet och fina möten med en massa goa ungar så styrde jag kosan hemmåt för att fixa lite middag och sedan ge mig iväg på något jag längtat efter länge. Jag fick äntligen träffa Malin som jag inte sett på en evighet. Hon hade bjudit med sig mig på ett blingo-party så jag skulle få se fina ekologiska kläder. Jag beställde tre plagg till Folke och jag visar dem så fort de kommer. Malin hade även med sig det vackra smycket som jag vann på Ekoblogg. Smycket kommer ifrån Amuletten och symboliserar "Jag manifesterar ett underbart liv" och jag är väldigt tacksam över att just jag blev den lyckligt utvalda att få chansen att bära detta smycke. Tack Malin för en trevlig och fin kväll!

4 kommentarer:

  1. Men tack själv! Det var ur-trevligt!!!

    Så fint hänget blev runt din hals, det gillade jag! Tjusigt mot ditt fina, fina hår!

    Det här gör vi om snarast!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Men åh vad udnerbart smycket är! Jag har glömt det där med kedjan... :S Men den finns på våran hemsida!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Malin - Tack! Vi får lov att boka in en ny liten träff snart. Kram!

    Linda - Men Linda jag fattade ju aldrig vilken av dem du menade... (trög) KRAM!

    SvaraRadera
  4. Säg till om du är intresserad så fixar jag en bättre bild!

    SvaraRadera